Бухгалтерське обслуговування готелів

Бухгалтерське обслуговування готелів

Бухгалтерське обслуговування готельного бізнесу будь-якої форми від компанії “Перша Бухгалтерська”. Ми надаємо послуги як для великих готелів, так і для хостелів чи мотелів, як в невеликих населених пунктах так і містах обласного значення.

Для забезпечення стабільної та успішної діяльності готелю керівникам необхідно ефективно управляти фінансовими ресурсами та зберігати контроль над грошовими потоками. Проте часто виникають труднощі пов’язані з специфікою бухгалтерського обліку готельних послуг. Бухгалтеру готелю необхідно вести детальний облік резервування номерів, харчування, прибирання, бізнес-ланчів, додаткових послуг, що можуть бути включені в рахунок для гостей. Це досить трудомісткий процес. Також бувають проблеми пов’язані з оподаткуванням наданих послуг та звітуванням про доходи та витрати. Проте ми можемо допомогти вам у розв’язанні цих задач.

Бухгалтерські послуги для готелів та хостелів включають:

  1. Облік гостьових внесків. Наші фахівці здійснюють точний облік всіх гостьових внесків, таких як оплата за проживання, послуги харчування, додаткові послуги тощо. Також ми ведемо облік оплати через різні канали, наприклад, наявність онлайн-бронювань та оплати через Інтернет.
  2. Облік запасів. Наші бухгалтери ведуть складський облік запасів продуктів харчування, напоїв, постільної білизни, техніки та іншого обладнання.
  3. Облік касових та банківських операцій. Консультуємо щодо використання реєстратора розрахункових операцій.
  4. Облік операцій з кредитування. Здійснюємо облік заборгованостей та погашення боргів, контролюємо наявність простроченої заборгованості та нарахування відсотків за кредитами. Консультуємо щодо оптимального та ефективного кредитування.
  5. Податковий облік. Бухгалтери нашої компанії ведуть облік ПДВ та інших податків, які стягуються з клієнтів. Надаємо консультації щодо оптимізації податкового навантаження в межах чинного законодавства. Це допомагає значно знизити витрати на оплату податків та зборів. Звертаючись у нашу компанію, ви мінімізуєте ризики порушення податкового законодавства.
  6. Облік заробітної плати. Здійснюємо нарахування включаючи виплату основної заробітної плати, оплату праці за перевірку кімнат та інших видів заохочувальних та компенсаційних виплат. Оподатковуємо та здійснюємо оплату податків та зборів з заробітної плати.
  7. Облік розрахунків з замовниками та постачальниками. Вчасне та швидке ведення обліку та надання бухгалтерських документів допоможе вам зберегти ділову репутацію.
  8. Облік доходів та витрат. Наша бухгалтерія допоможе відобразити доходи та витрати, щоб зменшити витрати за сплату податку на прибуток.
  9. Складаємо та подаємо в контролюючі органи всі форми фінансової, податкової та статистичної звітності.
  10. Аудит ведення бухгалтерського та податкового обліку у готелях, хостелах за попередні звітні періоди, виправлення помилок.

Переваги співпраці з нами:

  • досвід роботи з готелями різних рівнів: ми здійснювали бухгалтерське обслуговування як невеликих хостелів, так і великих готелів з значними обсягами діяльності;
  • професійний підхід до кожного клієнта. Наші фахівці мають вміння ефективно спілкуватися з працівниками, клієнтами та контрагентами, а також працювати в команді та координувати роботу з іншими фахівцями;
  • індивідуальний підхід до потреб кожного клієнта. Наша компанія забезпечує своїм клієнтам постійну підтримку та консультування у всіх питаннях, пов’язаних з бухгалтерським обліком, оптимізацією податкового навантаження і звітністю, враховує особливості діяльності та послуг готелів різних рівнів;
  • використання сучасного бухгалтерського програмного забезпечення;
  • конкурентні ціни на послуги. Вартість нашого обслуговування досить оптимальна для високої якості послуг, що ми пропонуємо;
  • високий рівень якості наданих послуг. Ми забезпечуємо клієнтам професійний підхід до роботи з обліком, забезпечуючи їм максимальний рівень обслуговування та допомоги;
  • повний контроль над фінансовою діяльністю готелю. Наші фахівці мають досвід у проведенні аналізу та прогнозування фінансових показників, таких як рентабельність готелю, платіжний баланс, витрати та прибуток. Надаємо рекомендації щодо усунення недоліків та покращення фінансового стану готелю;
  • надання рекомендацій щодо оптимізації податкових платежів.

Фахівці нашої компанії з бухгалтерського обслуговування готелів мають такі переваги їх професійної компетенції:

  • досвід роботи з готелями. Фахівці нашої компанії розуміють особливості фінансової діяльності в готельному бізнесі, такі як особливості обліку туристичного збору, облік готівки та безготівкових операцій, взаємодія з банками та інші;
  • знання податкового та бухгалтерського законодавства. Бухгалтер для готелю, хостелу має глибокі знання про національне та міжнародне законодавство з питань бухгалтерського обліку та податкового права, а також постійно розширює свої знання, слідкує за усіма змінами і доповненнями в законодавстві;
  • професійна компетенція в галузі бухгалтерського обліку. Наша компанія забезпечую ефективнішу роботу клієнтів, що дає можливість скоротити час і гроші, потрібні для ведення бухгалтерського обліку та звітності;
  • досвід роботи з бухгалтерським програмним забезпеченням. Наші бухгалтери мають досвід роботи з програмами 1С:Бухгалтерія, M.E.DOC, Dilovod, MASTER:Бухгалтерія, BOOKKEEPER, Облік Saas, Бухгалтерія Онлайн, iFin Zvit тощо;
  • високий рівень володіння англійською мовою. Ми забезпечуємо бухгалтерське обслуговування іноземних клієнтів.