Перевірка та відновлення кадрової документації (кадровий аудит)

Перевірка та відновлення кадрової документації (кадровий аудит)

Своєчасна перевірка кадрової документації – запорука успішного функціонування будь-якого бізнесу. Недбалість до цього аспекту може призвести до порушень законодавства та інших негативних наслідків. Наша команда пропонує послуги перевірки та відновлення кадрової документації, що дозволить забезпечити належну організацію роботи з кадрами.

Компанія «Перша Бухгалтерська» завжди пропонує доступні та обґрунтовані ціни. Послуга включає – правильність ведення поточної кадрової документації, виявлення недоліків та ризиків та розробку плану, щодо їх усунення.

Ключові аспекти послуги «Перевірка та відновлення кадрової документації»

Кадровий аудит – це комплексна перевірка стану кадрової документації організації з метою виявлення можливих ризиків та помилок, а також розробка стратегії, щодо налагодження процесу ведення кадрової документації.

Аудит кадрового діловодства включає такі етапи:

  • Аналіз кадрової документації, включаючи трудові договори, накази про прийняття та звільнення, кадрові картки, заяви про відпустки та інші.
  • Виявлення можливих ризиків та помилок у документах, що стосуються кадрового обліку та управління персоналом;
  • Розробка детального звіту з рекомендаціями щодо покращення системи кадрового обліку та усунення помилок в поточній документації;
  • Підтримка у відновленні кадрової документації, щоб забезпечити її актуальність та відповідність законодавству;
  • Виявлення ризиків у кадровому плануванні та управлінні персоналом і розробка ефективних рішень для їх уникнення;
  • Надання консультативної підтримки з питань дотримання законодавства про працю, щоб уникнути штрафів та судових позовів.


Послуга аудит кадрової документації допоможе вашій компанії забезпечити безпеку та ефективність управління персоналом.

В результаті відновлення кадрового обліку ви отримаєте докладний звіт, який містить аналіз поточної кадрової документації, виявлені ризики та конкретні рекомендації щодо покращення системи кадрового обліку та управління персоналом. Наші консультанти нададуть список необхідних дій для відновлення порушених документів та усунення помилок. Крім того, ми надамо підтримку в процесі оновлення та збереження актуальності кадрової документації у майбутньому.

Ми гарантуємо вам дотримання норм законодавства про працю, що дозволить уникнути фінансових втрат через штрафи та судові позови.

Послуга перевірки та відновлення кадрової документації на аутсорсі має численні переваги:

  • Економія часу і зусиль. Ви можете сконцентруватись на своїх основних бізнес-завданнях, тоді як професіонали процесом кадрової аудиту;
  • Висока якість роботи та спеціалісти з великим досвідом;
  • Зниження витрат. Використання послуг аутсорсингу дозволяє уникнути витрат на утримання повного штату спеціалістів з кадрового обліку та на програмне забезпечення, що необхідне для виконання цих завдань. Ви платите лише за послуги, які потребуються в конкретний час, що дозволяє зберегти кошти і оптимізувати бюджет компанії;
  • Розвантаження відділу кадрів. Аутсорсинг перевірки та відновлення кадрової документації дозволяє звільнити відділ кадрів від рутинних завдань і сконцентруватись на важливих аспектах обліку і звітності;
  • Експертна підтримка та допомога у вирішенні різнопланових задач пов’язаних з кадровим управлінням;
  • Конфіденційність та безпека даних;
  • Індивідуальний підхід.


Загалом, послуга перевірки та відновлення кадрової документації на аутсорсі забезпечує не тільки відновлення порядку в управлінні кадровою справою, але й вирішення потенційних проблем з дотриманням законодавства.

Звертайтеся до нашої компанії і ми забезпечимо зменшення ризиків виникнення конфліктів з працівниками та допоможемо уникнути штрафних санкцій від контролюючих органів.